محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

3 روز تا چله

1391/10/19 21:56
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

فقط 3 روز دیگه تا ٤٠ روزگی کوچولوی من باقی مونده نمیدونم چرا احساس میکنم قراره خیلی چیزا بعد از اون عوض بشه مثلا منتظرم ببینم رنگ پوست عسلم  چه رنگیه الان که نمیشه فهمید دقیقا پوستش سفیده یا سبزس یا گندمی!

 البته از الان یه سری تغییرات رو میشه فهمید مثلا ساعت خوابش اینطوری که شبا میخوابه و روزا بیدار میمونه.

 یا  قبلا وقتی تو اتاق تنها میذاشتمش متوجه نمیشد اما الان اگه صدایی دور و برش نباشه سروصدا راه میندازه.

یا وقتی خراب کاری میکنه نمیتونه تحمل کنه و زودی بی تابی میکنه و میخواد که عوضش کنم        بابایی شو میشناسه و وقتی بابا جونی باهاش حرف میزنه کلی میخنده............

مادر بودن احساس خیلی جدید و قشنگیه من که شخصا عاشقشم

خیلی دوستت دارم کوچولوی نازم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای علیرضا
19 دی 91 22:35
سلام عزیزم قالب جدید مبارکه
حس و حال زیبای مادریت رو هم درک میکنم
خدا برات حفظش کنه این پسر عسلو


ممنون دوست جونم...
نیم وجبی
21 دی 91 14:11
سلام مبه مامان و پسمل عزییییز
ایشالا همیشه نی نی سلامت باشه چه رنگی باشه مهم نیست


مممنون نیکو جونم...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد