محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

پسرم در 39 هفتگی

1391/8/27 22:21
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری مامان.خوبی  خوشکل مامانniniweblog.com؟عزیز دلم این چند هفته که نیومدم اپ کنم واسه این بود که به خاطر اسباب کشی ایترنت هم قطع شده بودو تازه وصل شدهniniweblog.com.حالا بریم سراغ پسر وروجک مامان وبیقراری روزهای اخر.قربونت برم این روزها عسلی  من با قدرت هر چه تمام تر ابراز وجود میکنه و به من میفهمونه که مامان جون دیگه خسته شدم اخه پسرم دیگه 38 هفتش شدهniniweblog.com(.ماشالا ماشالا). یه چیز دیگه که این روزا در حال رخ دادن اینه که نفس من با من میخوابه و بیدار میشه اگه تا صبح بیدار باشم اون هم تا خود صبح بیدار میمونه تا من بخوابم.بعضی اوقات هم عرضی میخوابه و من مشت و کف پای کوچکولو رو  به واضح احساس میکنم اونوقت اونقدر قربون صدقت میرم و تو هم جوگیر میشی و هی وول میخوریniniweblog.com.فدات بشم  من جیگرتو گاز گاز. پسری قشنگم  دیگه داریم به روزای اخر یکی بودنمون نزدیک میشیم و موعد تخلیه منزل موقتتون داره سر میرسه.دیگه باید وسایلتو کم کم جمع کنی که صاحبخونه که بنده باشم دیگه بیشتر ازین واستون جا ندارم اما یه وقت نترسی گلکم .به دنیا که بیای جات رو جفت چشای منه همه ی وجودم. مسافر کوچولوی نازم دوستت دارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
29 آبان 91 23:57
انشاالله بسلامتی گل پسملی متولد بشه صحیح وسالم و صالح .
درسا کوچولو و مامان
30 آبان 91 0:22
سلام ایشالا پسر شما هم به سلامتی به دنیا میاد دقیق می دونم منظورت از حرکات شدید و ابراز وجود چیه بمیرم الهی جاشون تنگ شده کوشولوها مراقب خودت و نی نی باش واسه ماهم دعا کن .


مامان علیرضا
30 آبان 91 10:28
سلام عزیزم ایشالا حالتون خوب باشه
راستی لطفا آدرس درباره نی نی ام رو از پیوندهاتون پاک کنین،آخه حذفش کردم

سلام.چشم عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد