محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

|پسرم در 39 هفته و 6 روزگی

1391/9/9 23:37
225 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم .........عزیز دلم... پاره تنم ...همه وجودم.......نفس بالنده من......... دیگه چیزی نمونده...

داری میای تا من بغلت کنم و تلافی همه روزایی که نگاه به

تقویم میکردم و دربیاری.

٣روز دیگه میشی 9 ماه و 9 روزه نمیدونم کی از اون دنیای کوچولویی که توشی خسته میشی و میای پیش ما... اما این روزای آخر واسه من خیلی عجیب شده...

هم دلم میخواد زودتر بیای هم یه جورایی دلتنگم...اما عیبی نداره پسرم..

قول میدم تمام تلاشم رو بکنم تا بهترین مامان باشم واست.

 دووووووست دارم سوبولی مامان     همه منتظرتن مامانی...

سالم بیا پیشمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه عسل
10 آذر 91 15:26
عمه ای بس کی میای؟ دلم میخواد مثل بابای خوبت خوب و مرد باشی....میدونی چرا محرم به دنیا میای؟ شاید چون یه بابای حسینی داری... عمه دوستت داره همیشه...
مامان علیرضا
12 آذر 91 8:05
عزیزم سلام امیدوارم به حق این روزهای عزیز به راحتی این روزا رو بگذرونی و نی نیتو در اغوشت بگیری برای ما هم تو اون لحظه های با ارزش دعا کن
مامان علیرضا
13 آذر 91 15:59
سلام خانومی. اسم وبلاگ نی نی ناز شما تو تست پیوندهای روزانه وب پسر من هست اما انگار اسم ما تو وب شما نیست، عزیزم معنیش اینه که من نباید اسم شما رو میذاشتم یا شما فراموش کردین ما رو از دوستاتون بدونین؟!
شمیم
14 آذر 91 11:21
سلام قدم نی نی جون مبارک
عمه غزل
14 آذر 91 13:03
خوشحالم که سالم بدنیا اومدی عزیزم هرچند که تا چند وقت دیگه نمی بینمت اما همین که سالم بدنیا اومدی برام کافیه دوستت دارم زودی بزرگ شو باشه عزیزم تولدت مبارک آذری کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد