محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

سومین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/8/8 0:13
278 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

سلام عزیز مامانniniweblog.comامروز 8/8/91 سومین سالگرد ازدواج من و بابایی هستشniniweblog.com.سه سال پیش 8/8/88 شب تولد امام رضا(ع)من و بابا جونت زندگی سراسر عشقمون رو با پشت سر گذاشتن مشکلات زیاد شروع کردیمniniweblog.com.و امسال تو فرشته پاکم دراین روز در وجو د منیniniweblog.com و من سرشار از شوقم از این هدیه الهی....و خوشحال از اینکه  در کنار همسرم این روزها رو سپری میکنم .از خداوند تمنای بهترین ها رو برای همسرم دارم..  تقدیم به همسری                                                               من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو

به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو

در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو

من این دنیا را برای دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری با تو ماندن تا همیشه

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
8 آبان 91 16:49
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم
ایشالا سال دیگه در کنار نی نینیتون جشن بگیرین

ممنونم عزیزم .ایشالا
غزل
17 آبان 91 22:06
سلام هنوز عمه نشدم؟
جات خالی میرم زایشگاه نمیدونی چه خبره امیدوارم نی نی به داحتیبه دنیا تشریف بیاره


سلام غزلم.منم هنوز چشم انتظارم و ثانیه شماری میکنم.ایشاا همین روزا خبر عمه شدنت رو میشنوی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد