محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

تولد 34 هفتگی شکردونه

1391/7/29 0:14
448 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دل مامانی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

خوبی گل پسرم؟ الهی مامان فدات شه ... قربون تکونات بشم من.... کوچولوی من ....وقتی حرکاتت رو  احساس میکنم چقد حس خوبی دارم.... ماشالا هزار ماشالا  .میدونم جات تنگه مامانی ولی خب دیگه به دیدارمون چیزی نمونده... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

امروز یه هفته به دیدارمون نزدیک تر شدیم . گل پسرم تولد هفتگیت مبارک.کوشولوی من خیلی دلم برات تنگ شده..... ایشالا این چند هفته باقی مونده به سلامتی بگذره....خیلی هیجان دارم مامانی..یه هیجان همراه با ترس . اخه قراره پسر خودمو بغل کنم... واقعا مادر بودن بهترین حس دنیاست ایشالا خدا به همه منتظرانش فرزند سالم وصالح هدیه کنه.....الهی قربونت بشم ... خیلی خوشحالم که خوب داری بزرگ میشی و مامانی هر روز بیشتر از قبل عاشقت میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شمیم
29 مهر 91 10:28
سلام اینقد بچه رو لوس نکن باید هیجاناتو کنترل کنی مخصوصا پسره تیتیش میشه زیارت عاشورا رو زیاد بخون صبور میشه


چشم عمه جون.....
الهام
29 مهر 91 13:06
فاطیما جون برای منم دعا کن که این دوران رو با خوشی سپری کنم و مثل تو بیام از هفته های 34 بارداری بنویسم.ایشالا زایمان بی خطری داشته باشی و نی نی سالم به دنیا بیاد


ایشالا چشم به هم بزنی نی نی نازت تو بغلته.منم لینکت کردم عسیسم
مامان آیدین
29 مهر 91 13:11
انشاالله نی نی سالم به دنیا میاد


ممنونم عزیزم .ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد