محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

دلنوشته 17/7

1391/7/20 0:36
252 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقيقا 7ماهه, و10 روزه كه پسر عزيزم تو دل مامانشه. انتظار خيلي سخته ولي اميدوارم این هفته های باقي مونده زودتر بگذره . اين روزا خيلي دارم از بارداريم لذت مي‌برم نمي دونم روزي چند بار ميرم جلوي آينه و به خودم نگاه میکنم و از بزرگتر شدن پسرم که داره هر روز بيشتر و بيشتر رشد مي‌كنه  و همينطور هر روز داره تكوناش بيشتر و قويتر ميشه رو میبینم مي‌دونم كه الان خيلي منتظرم پسر نازمو ببينم ولي اينم مي‌دونم كه يه روزي دلم واسه اين دوران تنگ ميشه چون وقتي پسرم بدنيا بياد ديگه هيچ‌وقت اينقدر به من نزديك نيست پس مي‌خوام نهايت لذتو از اين روزا ببرم هرچند هنوز دردهاي خفيفي دارم ولي اهميت نداره مهم اينه كه پسرم سالمه.خداوندا از تو سپاسگزارم كه تاكنون تواني به من دادي تا بتوانم از اين موهبتت نگهداري كنم . خدايا كمكم كنم تا بتونم بقيه راه را هم به سلامت سپري كنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
25 مهر 91 13:34
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتیبااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن تامن هم لینکت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد