محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

خاطره ناب 26 تیرپارسال

1392/4/26 22:44
828 بازدید
اشتراک گذاری

بی گمان یک روز دلتنگ تو خواهم شد...

پسرک کوچک و دوست داشتنی ام...

که این روزها یله و رها توی بغلم جا خوش می کنی...دست و پا هایت را می کشی تا خستگی از تنت بیرون رود و چشم هایت را ریز می کنی  و زیر چشمی نگاهم می کنی

این تجربه ی بسیار لذت بخشی است که در بغلم لم بدهی و با لب های کوچکت صداهای بامزه ای در بیاوری و تند تند نفس بکشی....بعد پیشانی ات را به بلوزم بکشی و من بفهمم که بدت نمیاید که شیر بخوری.....بعد دهانت را باز کنی و بگویی هه هه هه

محمدامین

دوستت دارم جان دلم...

این تجربه ی خاصی است که در بغلم شیر بخوری و به خواب بروی و من وقتی خوابیدی یواشکی ببوسمت...نگران اینکه موهایم تو را قلقلک ندهد و بیدارت نکند....و اینکه بخواهم همان طور در بغلم نگهت دارم...

بی گمان یک روز مستقل خواهی شد و من فرصت این اندازه در آغوش گرفتنت را دیگر نخواهم داشت....

برای خودم و برای تو اعتراف می کنم که من از احساس این تجربه ی این روزها، از این در آغوش گرفتن ها، از این نزدیک تو بودن ها

 لذت می برم و لبریز از شکر و شعفم

عزیزم پارسال در همچنین روزی من برای اولین بار صدای قلب کوچکت را شنیدم و حال یک سال از ان زمان میگذرد و تو را در کنارم دارم  امروز 26 تیر  برای من بیانگر خاطره ای ناب است...عزیز مادر همیشه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه عسلی
27 تیر 92 13:05
اوهوم... درسته مستقل میشه ولی همیشه چیزهایی که از مادر و پدرش یاد گرفته رو به دوش میکشه... و این مهمه که چه ارثیه ای براش بذاری...
خیلی قشنگ بود مامان خانوم




mahtab
10 مرداد 92 17:45
همیشه اولین ها زیبا هستند چه برسد به صدای قلب جگرگوشه ات
یک دوست
28 آبان 92 16:51
خوشکل مملی شما مطمئنا پسر با معرفتی خواهد بود ان شالله در پناه امام زمان همیشه سلامت باشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد