محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

باباگوشتی عزیزم برای همیشه خداحافظ

1392/4/26 22:46
473 بازدید
اشتراک گذاری


 

 و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ،  آغازی بی پایان را می سراید.

 دوستای خوبم سلام

امدم تا بهتون بگم روز چهارشنبه 12 تیر  پدربزرگ خوبم برای همیشه در حالیکه من حتی برای اخرین بار هم نتونستم ببینمش از پیشمون رفت

از اخرین دیدار منو پدر بزرگ نازنینم 2 ماه میگذشت و من ارزو میکردم ای کاش این همه از او دور نبودم ویا میتونستم حداقل برای مراسم خاکسپاری پیشش باشم

کنار پدر بزرگی که همیشه اون رو بابا گوشتی خطاب میکردم  

و حالا که هفت روز از پر کشیدنش میگذره هنوز هم باور نمیکنم که دیگه نمیتونم صداشو بشنوم که ازم میخواد مواظب بره کوچولوم(محمدامینم) باشم .

فوت ناگهانی  ایشون بهانه ای شد برای اینکه ازتون بخوام هرکس با خوندن قرآن موافق هست ، اعلام آمادگی کنه تا هر کدوممون بخش کوچکی از ختم قرآن برای نثار روح اموات داشته باشیم .

اینجوری با سهم کوچیک خودمون ،‌هدیه ای بزرگ به درگذشتگانمون میدیدم.

 خواهشمندم به رسم ادب ، فاتحه ای هدیه کنید به روح این پدر مهربون و تمام درگذشتگان خودتون .ممنونم

 


 

 

 

 

شماره جزء

نام دوست عزیز

 

شماره جزء

نام دوست عزیز

1

خودم

16

 

2

خودم

17

 

3

خودم

18

 نرگس جون

4

خودم

19

 نرگس جون

5

خودم

20

 

6

 

21

 

7

 

22

 

8

 

23

 

9

 

24

 

10

 

25

 

11

 

26

 

12

 

27

 

13

 

28

 

14

 

29

 

15

 

30

 مامان علیرضا

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
19 تیر 92 9:31
تسلیت میگم عزیزم


مامان علیرضا(mahtab )
19 تیر 92 13:52
سلام عزیزم
واقعا متاسفم
خدا بیامرزشون
من هم موافقم با شرکت در ختم قران
فاتحه هم خوندم براشون
جزء سی بامن
التماس دعا


لطف داری ممنون .جز سی رو گذاشتن واستون
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 16:48
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم بزرگ برگزارکردیم که فقط 6جزءدیگه مونده که این ختم هرسه دهه ماه مبارک برگزلرمیشه خوشحال میشم شماهم شرکت کنیدتاازثوبش بهره ببرید اگه جوابتون مثبتتونمه پس بیایدوبم ازاون 6جز مونده یکی روانتخاب کنیتابه نامتون ثبت بشه مهلت تموم کردن د.راول تا10ماه مبارک رمضان هست که همون روز ختم گرفته میشه ودرودومش روز بعدش شروع میشه منتظر
دایی ها
20 تیر 92 15:19
خدا بیامرزدش
مامان طه
24 تیر 92 10:38
تسلیت میگم

اپ کردم بیا
ممنون
الان میام
مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 مرداد 92 11:34
تسليت ميگم عزيزم خدا همه گذشتگان رو رحمت كنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد