محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

پسرم در 15 هفتگی......

1391/12/29 23:33
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه امیدملبخند...امروز یکشنبه 27 اسفند 91  تو 15 هفته ای شدی...الهی قربونت بشم پارسال این موقع تو توی دلم بودی و 20 روزت میشد و من هنوز از وجودت خبر نداشتمخیال باطل..... توی این روزهاخیلی چیزا  فهمیدم اینکه خدا منو خیلی دوست داشته و داره که فرشته کوچولوشو سپرده دستم...اینکه چقدر خوشبختم ...اینکه چقدر با بودن تو حالم  خوبه ..اینکه چقدر پدرت رو دوست دارم  اینکه چقدر زندگی  قشنگتر از قبله و مهم تر از همه اینکه  چقدر  باید برای اینده و تربیتت تلاش کنم......                                                           میخوام از حوالات این روزهات بگم...تلاشت واسه حرف زدن فوق العاده باور نکردنیه..همش سعی میکنی صداهای جدیدی از خودت در بیاری مثلا همین امروز یاد گرفتی با بیرون اوردن زبونت  و زدن اون به نوک لثه و لبهات  یه صدای جدید بسازی یا اینکه  2 اسفند برای اولین بار جیییییییییییییییییغ کشیدی یا 7 اسفند و قتیکه هشتاد و پنج روزه بودی کخ گفتی ...وقتی میخوام واست کتاب بخونم تو هم با من شروع به همخوانی میکنی و اگه یه وقت کتاب رو ببندم شاکی میشی و من دوباره باید کتاب خوندن رو شروع کنم.... لبخند زدن رو یاد گرفته بودی ولی یه بار که داشتم باهات بازی میکردم بردمت جلوی اینه و شروع کردم به ادا دراوردن و تو یه دفعه با صدای بلند برام خندیدی ..(3 اسفند)...وای که چقدر اولین های تو رو دیدن شیرینه.....اولین پا گرفتن(9 اسفند)... اولین باری که ماست مزه کردی(توسط بابایی 11 اسفند)                                                                                                                      اولین چشیدن مزه پرتقال(توسط بابایی 4 اسفند)                                                                       اولین مسافرت (18 اسفند)                                                                                                  وای عاشق تمام کارهای ریز و درشتت هم مامان جون ....کار دیگه که اینروزها انجام میدی خوردن انگشتت هستش گاهی اوقات هم شصتت رو میکنی تو دهنت و یه ملچ ملوچی را میندازی که بیا و ببین ..(21 اسفند) واسه همین هم من بهت لثه کشت رو میدم ولی یه چند ثانیه میگیری شو  بعد از اینکه وارد دهان مبارک کردی و فهمیدی که خوردنی نیست میندازیش اونور ...بجای اون با دو تا دستت دست ما رو میگیری و میبری سمت دهانت تا فشار بدی و لثه هات اروم شه...   جغجغه هاتو دوست داری و میتونی اونا رو واسه چند لحظه تو دستت بگیری.هر چیزی رو دستت باشه میبری تو دهنت مثه پتو بالشت یا هر چیز دیگه ......یه خورده بغلی شدی و وقتی میخوای بغلت کنیم کمرت رو حرکت میدی  و هی اوم اوم میکنی یه کار بامزه دیگت هم تکون دادن دستا و پاهات با هم هستش وای که چه بامزه میشی اونقدر که میخوام بخورمت ....میتونی به پهلو بشی ولی هنوز از غلت زدن خبری نیست ولی تو خواب اینقده ورجه وورجه میکنی که نگو منم مجبورم دور تا دورت رو بالشت بزارم تا یه موقع از تخت نیفتی پاییننگران.....یه چیز خنده دار اینکه تو هم مثه بابا جون قلقلکی هستی اینو یه روز که میخواستم رکابیتو عوض کنم و داشتم زیر بغلت رو تمیز میکردم فهمیدم    نیشخند عاشق تی وی دیدنی ولی مامانی بهت نمیتونم اجازه بدم تی وی نیگا کنی اخه یه مقاله در همین مورد خوندم خیلی چیزای بدی نوشته بود واسه همین دیدن  تلویزیون ممنوعه هر چند تا تی وی رو روشن کنیم و تو صداشو بشنوی زودی سرتو بر میگردونی سمتش و ما باید یا تلویزیون رو خاموش کنیم یا تو رو ببریم تو اتاق دیگه ..هوش به بازی شدی و خوب شیر نمیخوری  واسه همین تو یه ماه ونیم گذشته فقط 500 گرم به وزنت اضافه شده....روزها هم که بیشتر مواقع بیداری و من تنها ازساعت 11 شب تا 3 صبح بیکارم ناراحت هنوز غریبی میکنی و هر کسی رو برای اولین بار ببینی لب میچینی و لی با کمال تعجب وقتی  مامان جون وبابا جون ( مامان و بابا ی خودم) از مشهد اومدن با اینکه  نزدیک به یه ماه میشد که ندیده بودیشون بهشون خندیدی و اصلا غریبی نکردیتعجب فک کنم دلیلش شباهت من به مامان وبابام هستش  ....وای داشت یادم میرفت بگم که تو خیلی بابایی رودوست داری اخه وقتایی که بابایی خوابه و تو بیداری وقتی چشمت به بابایی میفته بهش میخندی وقتی هم که بابایی بهت بگه پسرم و  بابایی خیلی خوشحال میشی و کلی واسش میخندی ......                محمد امین خوبم همیشه دوستت دارم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیم وجبی
29 اسفند 91 13:41
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک ...سال خوبی داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد