محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

اولین سفر نی نی تو دل مامانی تو قلب بابایی

1391/7/20 0:36
216 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بهترین اتفاقی که تو سفر به مشهد برامون افتاد این بود که شما هم اومدی زیارت .فدات بشم روز دوشنبه ١٠مهر من و تو بابایی با هم دیگه به پابوس اقا رفتیم وای که چقدر خوشحال بودم که ایندفعه با تو به زیارت میرفتم وفکر کنم تو هم همین حس رو داشتی چون وقتی به پای ضریح رسیدیم جنب وجوشت بیشتر شده بود ..حسی که این بار موقع زیارت داشتم خیلی عجیب  و دوست داشتنی بود احساس میکردم تو هم با  من و بابا جون زیارت میخوندی..هیچ وقت اون حس قشنگ رو فراموش نخواهم کرد من و بابا جواد از خدا جون خواستیم دفعه دیگه که به حرم میریم تو هم تو بغلمون باشی....انشااله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

غزل
16 مهر 91 13:02
چون روز تولد عمه جونش بوده وول ميخورده
زهره مامان آریان
16 مهر 91 17:03
زیارتتون قبول.امیدوارم کوچولوتون صحیح و سالم بیاد تو بغلتون


ممنون عزیزم.انشالاه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد