محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

برای پسرکم

1391/10/28 20:20
217 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

مادر!!!!!!!! با ارزشترین و زیباترین کلمه دنیا...

نه به خاطر اینکه زحمت می کشه

نه به خاطر اینکه شب بیداری میکشه

نه به خاطر اینکه از شیره وجودش تغذیه ات میکنه

نه به خاطر اینکه وقتی مریضی بالاسرت بیدار میمونه

نه به خاطر اینکه همه وقتش مال توئه

نه به خاطر اینکه خودشو نادیده میگیره به خاطر تو

نه....

به خاطر اینکه پر از عشقه،

به خاطر اینکه زندگیش پر از رنگه

به خاطر اینکه روحش و جونش تو وجود توئه

به خاطر اینکه ازت هیچ چشمداشتی نداره...

ازت هیچ چشمداشتی ندارم مادر... منتی سرت ندارم مادر...

به خاطر خودم خواستم باشی... حالا که هستی همه چیزم هستی... امید امروز و فردام هستی... لحظه لحظه زندگیم هستی...

ممنون که هستی... ممنون که مادر شدن رو بم هدیه کردی... ممنون زندگیمو پر از عشق کردی ،

ازت هیچی نمیخوام محمد امینم... فقط میخوام که همیشه باشی... همیشه باشی و خوب باشی...

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیم وجبی
29 دی 91 18:27
چه با احساس و زیبا نوشتی عزیزم

نظز لطفت نیکوجون
مهدیه
29 دی 91 20:16
سلام عزیزم.من قبلا هم اومده بودم و به وبلاگ فرشته ی کوچولوت سر زده بودم.بله با افتخار لینکت می کنم!




سلام عزیزم.شما هم لینک شدید
مامان علیرضا
1 بهمن 91 23:08
مادرانه ی زیبایی بود
مامان علیرضا
2 بهمن 91 12:11
عزیزم منتظر نظرت برای پست ما قبل آخرم هستم


عزیزم من نظرم رو گذاشتم نمیدونم چرا واست send نشده.ولی چشم دوباره میام





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد