محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

جواب مسابقه وبلاگی با تاخیر

1391/12/27 11:01
235 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف مامان علیرضا جون به یه مسابقه دعوت شده بودم که تا الان وقت نمیشد بیام و در موردش بنویسم.یه خورده دیره ولی فکر کردم شاید پسرم یه روز بخواد بدونه که چرا واسش وبلاگ درست کردم ....   اول از همه به خاطر این وبلاگو ساختم تا خاطرات به دنیا اومدن پسرم رو قبل ازتولدش وساش ثبت کنم و همزمان با مامان های دیگه هم در ارتباط باشم و از تجربیاتشون استفاده کنم.......و دلیل اصلیش هم    این بود که پسرم   تا روزی که بزرگ وبزرگ تر بشه وخودش ببتونه  خاطراتش را ثبت کنه من براش این کار را انجام میدهم تا بدونه  که چقدر دوستش دارم وتک تک لحظات با محمد امین بودن  برایم گرامیست.قند عسلم اینجا واست یه صندوقچه پر از خاطرات گذاشتم تا روزی که دیگر در کنارت نبودم با خواندن اینها همیشه لبخند را به روی لبهای زیبایت بیاورم۰محمد امین میخواستم بدونی  تو حاصل عشقی هستی که تا ابد جاودانه خواهد بود وما نیز تو را با همین عشق ‍بزرگ خواهیم کرد پس همیشه وهرگاه که ازما رنجیده خاطر شدی بیا اینجا وببین که چقدر برایمان با ارزشی وهیچ چیز قشنگتر از نگاه زیبای تونیست قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد