محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

مسافرت 2 روزه ی ما و پسری

1391/11/29 23:05
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.مامانی روبببخش که خیلی وقته واست چیزی ننوشتم.اخه این روزا خیلی کارهام  زیاد شدنو وقت نمیکنم بیام واست از این روزا و شیرین کاریهات بنویسم.......خوب بزار واست از اولین مسافرتت بگم.مسافرتمون فقط دو روز طول کشید و به خاطر کار بابایی مجبور شدیم زودی برگردیمناراحت .وای دلم واسه حرم امام رضا یه ریزه شده بود.قدیما که هنوز مشهد بودم(زمان مجردی رو میگم)هر هفته چهارشنبه ها با خالم میرفتم حرم.یادش به خیر..........از اینجا تا مشهد تو قطار یکسره خواب بودی....و قفط یه بار واسه شیر خوردن بیدار شدی...روز اول تا مامان و بابام رو دیدی غریبی کردی و لب میچیدی.قربونت برم از بس بیرون نبردمت از ترس اینکه سرما نخوری تا یکیو میبینی اولش لب میچینی و میخوای گریه کنی ولی بعد که میای تو بغلم و اروم میشی زودی با طرف دوست میشی و بهش چنان لبخندی تحویل میدی که بیاو ببین...روز اول به دیدار از خونواده ی پدری گذشت و فرداش هم یعنی 19 بهمن بعد از ظهر با بابایی سه تایی رفتیم حرم و باباجون از یه حاجاقایی خواستن که تو حرم دوباره تو گوشت اذون بگن....مسافرتمون خیلی کم بود اما همین که تونستم مامانمو بابام و داداشای گلم رو ببینم  عالی بود.(وای الان که دارم در موردشون مینویسم خیلی دلم براشون تنگ شدخیال باطل....  این پست چه طولانی  شد توی پست بعدی در مورد احوالات این روزا واست مینویسم.دووووووووووووست دارم.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
30 بهمن 91 8:16
سفر بیر
زیارت قبول عزیزم


ممنون خانمی
مرمر مامان محیا
1 اسفند 91 1:04
ایشالا که زیارت هر سه تاتون قبول باشه.یادت که نرفت ما رو دعا کنی؟


عزیزم باور میکنی تا رسیدم تو حرم یاد کامنتت افتادم....خیلی دعاتون کردم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد