محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

دوماهگی پسرک

1391/11/12 21:06
257 بازدید
اشتراک گذاری

  مادر بودن لذتی داره وصف نشدنی niniweblog.com... وقتی به صورت معصوم پسر نازم نگاه می کنم ... وقتی به نگاهم با یه خنده جواب می ده ... غرق می شم ... غرق لذتی که تو دنیا هیچ چیزی نمی تونه واسم به ارمغان بیاره ... پسرک نازم هر روز داره بزرگ و بزرگ تر می شهniniweblog.com... تو اوج خستگی هام فقط یه خنده یا یه صدا از طرف محمد امین همه ی خستگی ها رو به باد فراموشی می ده ... . و من ته دلم قند آب می شه ... از داشتن موجود معصومی که ثمره ی عشق عزیزیه که دارم ... خدایا ازت ممنونم

عزیزکم

تو پایان دو ماهگیت ...تو ... من و بابا رو خیلی خوب می شناسی .niniweblog.com.. وقتی از بالا سرت رد می شیم با نگاهت دنبالمون می کنی ... با عروسکای بالای تختت حرف می زنی و با دیدن حرکتشون ذوق می کنی ...... ...سر توواسه چند لحظه میتونی نگه داری niniweblog.com...... می دونی عزیزم ...همه ی اینا واسه من و بابا خیلی قشنگن ...

اگه بدونی با هر صدای جدید و هر حرکتت ما چقدر ذوق زده می شیم ...

پسرکم

تو بزرگترین لذت دنیایی

من و بابا عاشقانه دوستت داریم

محمد امین  عسلی دو ماهگیت مبارک عزیزترین موجود روی زمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
12 بهمن 91 21:12
دوماهه شدن پسرگلتون مبارک


ممنون مامانی


نیم وجبی
13 بهمن 91 12:05
مبارکه 2 ماهگیت عزییییزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد