محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

میوه بهشتی

پسرم دوستت دارم

1391/11/9 22:19
193 بازدید
اشتراک گذاری

محمد امین نازنینم دیشب خیلی بیدار بودم و داشتم به صورت قشنگت نگاه می کردممژه

خدا رو هزار بار شکر می کنم که تو رو بهم دادهلبخند ... تازه اگه بهم نمی خندی بهت می گم که بابا رو از خواب بیدارش کردم و بهش گفتم که تو رو خیلی دوست دارم و ازش به خاطر وجود با ارزشت تشکرم کردمنیشخند

پسرکم می خوام بدونی که خیلی خیلی دوستت دارمبغل ...عاشقتم ماچ... تو عزیزترین پسر روی زمینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طراح بنر
9 بهمن 91 22:21
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
شمیم
12 بهمن 91 9:12
سلام وایستا بینم چکار کردی داداشی گلمو بخاطر احساساتت بیدار مکنی خیلی نامردی میدونی اول اون بود بعدپسرت یه خورده صبر داشته باش غلبه کن مردم ازاری نکن خواهر شوهرت گوش وایستاده




وای نمیدونی چقدر احساساتی شده بودم...جالبیش اینجاست که وقتی صبح از داداشیت معذرت خواهی کردم که بیدارش کردم اصلا یادش نبود.ههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه بهشتی می باشد